är det bara skitsnack?

Du har säkert fått höra "du duger som du är"Men orden har nog aldrig riktigt berört dig?Om inte,så kanske du ska ta orden till dig.Tänk på dom,tänk precis vad som står för också!Varenda litet ord av dom.Det finns en sådan stor poäng av det,verkligen.Jag skapar nu denna blogg för att förbättra andras självförtroende,det är mitt stora mål.Jag gjorde bloggen också för att jag själv varit inne i en svår period,där jag kände mig totalt värdelös alltså!Jag kommer  nu att blogga dagligen,och jag hoppas att ni följer den.


Kommentarer
Postat av: E

tack för denna blogg, kan verkligen få nytta av den.



Jag har skit dåligt självförtroende, eller det växlar från dag till dag. Att ha blivit mobbad i sin skolgång är inte lätt. Jag är jätte glad att du har denna blogg. hjälper många. tack så mycket <33

2009-06-08 @ 21:17:50
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara säga att din blogg är sjukt bra! forstätt med den! I LOVE IT!

2009-08-13 @ 21:17:10
Postat av: nirmela

din blogg är sjukt bra!

fortsätt skriva, jag kommer fortsätta läsa! :)

2009-08-14 @ 21:06:04
URL: http://huurtful.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0