JUNO TIPSAR



Självkänsla Nu"Den enda bok du behöver om självkänsla i mitt tycke. Har läst den så många gånger, och varje gång blir jag påmind om något jag glömt, och mår mycket bättre efteråt. Att ha denna bok hemma är som att ha tillgång till en egen psykolog dygnet runt. Läs den, och gör som Mia säger, oavsett vad du tror och tycker om det. Det fungerar"


Mera Självkänsla"Uppföljaren till Självkänsla Nu, som går in mer på självkänsla inom olika situationer och delar av livet. Mycket bra saker i den här boken som kompletterar den första."


Din Gränslösa Styrka

"Den mest kända och omtyckta boken av den mest kända coachen inom personlig utveckling och prestation. I denna bok pratar han om allt ifrån fysisk hälsa till kommunikation med andra människor, målsättning och hur man uppfyller sina drömmar. En mer peppande bok får man leta efter. Du bara måste läsa den."



Kommentarer
Postat av: ardiana

ah tack för tipset jag ska fixa fram de böckerna.

2009-12-10 @ 12:00:10
URL: http://ardiana.blogg.se/
Postat av: tacksam för svar!!

hej! jag är 14 år och fick min första mens idag. och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska säga till min mamma! jag brukar inte prata med henne om sånna saker, så det känns bara konstigt.. men jag vet ju att jag måste berätta det så snart som möjligt! men snälla, om du har någon idé om vad jag kan säga så skulle det vara hur snällt som helst att svara på det, för jag har verkligen panik! jag vet inte om du bloggar om sånt.. men endå. vad sa du till exempel till din mamma när du fick mens första gången?

2009-12-10 @ 15:28:31
Postat av: Alma

Bra tips :)

2009-12-10 @ 17:48:55
URL: http://onlyalma.blogg.se/
Postat av: Anonym

ditt sätt att skriva blir att man tror att du ser ner på de folk som dricker

du blir arg när de som dricker inte tycker om man itne dricker är normal , men man får uppfattning av att du tkr de som dricker är sämre en andra?

men annars en jättebra blogg :D

2009-12-10 @ 19:09:03
Postat av: hello

Åhh böckerna verkar väldigt bra! ska nog läsa de.När var det första gången du lästa mias böcker?

2009-12-11 @ 19:00:58
Postat av: joline

JUNO du är bäst,jga har fått bra självförtroende av dig, men jag behöver hjälp m en sak,

det är så att jag gillar en kille väldigt mycket ! han vet inte om det,men jag vill att han ska veta det samtidigt inte, vill att han ska förstå och sånt,men jag vet inte hur jag ska göra,om jag ska berätta elr inte,och om det finns nått sätt att få han tycka om mig.



pussar och kramar joline



SOM SAKT VÄRLDENS BÄSTA BLOGG ! <3

2009-12-11 @ 21:44:52
URL: http://jolinescheffler.blogg.se/
Postat av: Linda

Böckerna av Kay Pollak, är också jättegrymma! De är mer baserade på hur man blir en lycklig människa, och hur man väljer lycka istället för att vara olycklig. Ett stort tips :)

2009-12-12 @ 15:16:06
URL: http://liiindans.blogg.se/
Postat av: unique

De böckerna äger! Har själv använt mig av de under rehabilitering. Man bör dock läsa dem igen med jämna mellamrum =)

2009-12-12 @ 17:32:09
URL: http://saratilling.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0