Andra Advent


God morgon !

Jag kom hem mycket sent igår , så jag har inte hunnit blogga så mycket. Idag är det andra advent,och jag tycker att tiden går sjukt fort just nu. Om en vecka fyller jag år,och veckan efter det så får jag jullov så jag har en massa att se fram emot vilket gör att tiden går ännu fortare:) Jag älskar sådana hära dagar. När jag bara får vara med mig själv,njuta av julmyset & inte ha någonting alls att göra. åh,i love. Det var så sjukt länge sen jag hade en sån hära slapp dag.Det är tur,för annars skulle det bara bli tråkigt med sådana dagar.Igår så var jag hemma tills fem,sen åkte jag och gjorde massa andra saker och träffade släkten så jag hade en lite seg dag igår också:)

Ha en trevlig söndag och en fin Andra Advent!


Kommentarer
Postat av: M I R A

Din blogg är sjukt fin! :)

älskar den!

Vad är din älsklings glass?

Puss&hej <3

2009-12-06 @ 10:04:33
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/
Postat av: Doky

Tack för att du kommenterade! Blev överraskad att 1 ens hade kommenterat! Tack!



// WIMLE

2009-12-06 @ 12:20:51
URL: http://doky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa dig om att jag läste förr din blogg dagligen, men den har blivit tråkigare, så om du vill hålla läsarantalen höga, så försök att skriva mer om det din blogg egentligen handlar om. Självförtroende och självkänsla. Det har lutat sig mera så att det är om din vardag du skriver. Det är okej att göra det, men försök skriva det intressantare då :)

2009-12-06 @ 14:06:47
Postat av: amanda-foto och vardags bloggen

Fin bild:) Kan du inte skriva mer om hur det är att gilla äldre killar:)?

2009-12-06 @ 17:30:33
URL: http://claraamandaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0