tips

hejsan! Seg uppdatering.Men jag vaknade halv 8:a idag (brukar vakna 6!) så jag han inte blogga på morgonen.Efter att jag hade slutat skolan så följde en kompis till mig med mig hem ;)

Men det var någon bland kommentarerna som tipsade om en bok som heter " Du äger" Jag har aldrig hört talas om den , men det kanske är värt att läsa den? Jag har en text från google där det står vad boken handlar om




Jag vet vad ni tycker,men jag tycker att den verkligen är värd att läsa om man är i behov av det (och annars också)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du skriva om att känna sig utanför och TT HITTA EN RIIKTIG VÄN

2009-12-03 @ 18:33:10
Postat av: nnathalie

:)

jag tipsade om den , och den verkar vara jätte bra.

jag och min mamma skulle köpa den idag , men dom va slutsålda.

så tydligen rätt så populär bok, bland "tonåringar".

men vi ska beställa och jag får den i julklapp.

det är nog den jag längtar mest efter.

tycker verkligen att många borde läsa den :)

2009-12-03 @ 19:09:26
Postat av: Anonym

finns på åhlens

2009-12-05 @ 11:56:16
Postat av: Anonym

jag fick denna boken av min mormor när jag fyllde 14. jag har inte läst den än.. men det som står på utsidan stämmer :)

2009-12-13 @ 11:30:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0