KILLAR

Jag är så sjuk less när killar kommer fram till mig och säger " du,tycker din kompis om mig?Hon är så sjukt snygg" Det kan bli ett problem för många..Alltså,när en kille bara pratar med en bara för att få reda på saker om ens kompis.Och det hära kan vara någonting som alla tjejer borde vara medvetna om
- killar som utnyttjas en för ens kompis

  • Om han skriver till dig på Internet - svara inte! Skit samma om du tycker att du dissar honom
  • Tala om att han får prata med henne själv. Du ska inte vara någon budbärare!
  • Säg till honom att du inte inte orkar mera och att du inte bryr dig.
  • Jag har varit med om det flera gånger. Men bästa stätter är att ta bort den personen från msn och radera hans nummer. Då slipper du honom


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt bra? :)

2009-11-12 @ 21:42:21
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: amanda-foto och vardags bloggen

åhhh gud så jävla jobbigt ät det specielt när man själv gillar killen hahah:D kan du inte skriva ett inlägg om när ens bäste killkompis blir tillsammans med någon som man hatar. Händer nämligen just nu och jag tror att hpn utnytjar honom för att jag ska hata henne mera !!!hjälp juno...:)

2009-11-13 @ 18:10:20
URL: http://claraamandaa.blogg.se/
Postat av: joline

hej juno:D

jag har en fråga som jag vill att du tar upp på din blogg,jag tror att många undrar och har tänkt på denna frågan många gången, och nu vill jag ha svar på den frågan som jag har undrat över i många år!:)

Hur vet man att en kille gillar en??

och om killen inte vågar berätta det,hur märker/vet man att han gör det? :D hoppas du svarar:)

2009-11-21 @ 12:44:22
URL: http://jolinescheffler.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0