Lite tips

TA FRAM PAPPER OCH PENNA. Sätt dig ner och fundera. Vad tänker du om dig själv? Skriv sedan ner sådant som du är bra på och är nöjd med i ditt liv. Skriv ALLT, till exempel att du:
• har rätt så bra hand med djur
• är bra på att lyssna
• är generös/pålitlig/omtänksam
• har humor
• vågar hoppa från femman
• har bra smak när det gäller skor
• kan åka skidor
• har rätt bra fantasi
• håller vad du lovar



FÖRSÖK ALLTSÅ ATT HITTA minst femtio – ja 50, gärna fler – grejer där du inte tycker att du suger. Har du någon kompis du litar på, be henne eller honom om hjälp att komma på flera saker. Eller någon i familjen.
• vet hur man fiskar med kastspö
• har starka händer
• tycker om att rita serier
• kan namnet på en massa stjärnbilder
• kan några av stegen i salsa
• har skrivit en bra låttext
• förstår dig på datorer
• har schysst färgkänsla
• vet en del om fotboll/
70 talspop/hästar/motorer
• har lätt för att upptäcka orättvisor
• nästan aldrig ljuger
• är hyfsad på att hitta på goda
milkshakes
• skriver rätt roliga grejer när du chattar

Då kommer du fram till att du inte alls är helt usel!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag älskar verkligen din blogg <3 Den e skitbra! Hade lite dåligt självförtroende förut med så sa någon annan att jag skulle göra så som du säger att man ska göra och nu har jag ett bra självförtroende! Så det du skriver funkar verkligen :D

2009-11-25 @ 09:13:47
URL: http://lollosdagbok.blogg.se/
Postat av: Olivia

Du har verkligen kommit på en bra sak att blogga om, något nytt :) gillar din blogg, den gör att man mår lite bätttre om man har en dålig dag. kram

2009-11-25 @ 09:34:31
URL: http://ooliviiaa.blogg.se/
Postat av: a

2009-11-25 @ 16:55:59
Postat av: amanda-foto och vardags bloggen

bra tips ! Vi gjorde de i skolan fast med 25 grejer. Så gjorde vi även att man skulle skriva till varandra :)

2009-11-25 @ 16:56:45
URL: http://claraamandaa.blogg.se/
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - En blogg om självkänsla, tankar och tips!

Varför svarar du inte på mina kommentarer eller mail? Jag vill gärna ha svar på det jag har frågat..!

2009-11-25 @ 18:03:00
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Diabetes knäppjök :P

Heej älskar din blogg, Jah har diabetes och har precis fått pump, btw det funkar jätte bra.men Problemet är att man har en slag som leder till magen och en sak som en mobil, som man måste ha med sig överallt och när jag har kläning elr kjol vet jag int var jag ska ha den för man har ju int direkt en ficka på en kläning. om du har något tips elr vad som helst svara på min blogg EdiitAlfredson.blogg.se :P Jag vill gärna ha tips!!!(:

2009-12-03 @ 19:03:58
URL: http://ediitalfredson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0