visste ni att


Kommentarer
Postat av: julia andersson

jag håller med på djurgården :)

2009-11-13 @ 12:11:52
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en bra fredag♥

2009-11-13 @ 13:34:04
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: felicia:)

Din blogg är jätte bra! hjälper många.

2009-11-13 @ 15:05:24
URL: http://felicehomuth.blogg.se/
Postat av: en ensam jävel.

hej !

jag är en ganska " ensam " tjej , som inte har så många vänner , alltså jag menar , riktiga vänner , som förstår och stöttar en i alla lägen.

jag har "mobbad " i skolan , vill inte kalla de mobbad , de låter så hemskt, men har just insätt de för mig själv att de är de jag är.



jag ska berätta allt fårn början till slut ,

och så får vi se om du kan hjälpa mig.



jo, de började med att jag gick på en skola som heter DANSUTSKOLAN , vi hade b-språk ( vilket innebär spanska, franska tyska , osv .. )

b-språket låg i en annan skola , en högstadie skola som heter FREJASKOLAN , redan då när jag va där uppe på b-språk skrev folk dumma ord till mig , dettava alltså i sexan.

orden kunde va allt från tönt, fjortis, emo , äckel , hora , att jag skulle gå och dö , hänga mig , ah allt och lite till.

jag stod ut med allt skit snack.

året dä på när jag skulle börja i sjuan och högstadiet , va jag tvungen ett börja på den där skolan , frejaskolan.

jag ville inte börja , jag va orolig hela sommarlovet för vad som skulle hända i sjuan åttan och nian.



sjuan började ganska bra , tills ffolk örjade skrika sånna där saker efter mig , knuffa in mig i skåp , ta tag i mig och försöka dra av mig mina kläder , dra i mitt hår , ja allt.



en dag när jag kom till mitt skåp nerklottat med en svart fet te4xt där de stog " F J O R T I S !!! " och sen va mitt lås ner kletat i tuggat tuggummi.



snälla , vet inte vad jag ska göra , snälla hjälp mig !

2009-11-14 @ 23:01:58
URL: http://nellenstylee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0