känn dig säkrare med killar!



Det har kliat sig i fingrana på mig hela dagen.Jag har verkligen längat över att få skiva ett inlägg;) Jag fick en önskan om att skiva om just detta Så,här kommer det!

att vara tillsammas med killar är inte allts lätt!Och många känner sig osäkra när det kommer till killar.Men det finns ett sätt som alltid funkar,det är att tänka "okej,han är som en kompis för föf mig."alltså,du kan ju bara lådssas att han är din bästa kompis som du är med.och ni sitter inne på hams rumm,prata med han som om det vore din bästa kompis du pratade med.och,så gäller det såklart att alltid vara sig själv.Ska du någonsin kunnde ha någon chans på honnnom,så gäller det att du bara är dig själv!Det kommer bara bli förvirrande för honnom,och han kommer nog lista ut om du verkligen är den personen du är.Gillar han dig riktigt mycket,så accepterar han verkligen dig!Det lovar jag,Och det gäller att inte ha brottom med killar.Om du är en sån person som vill ha sex,för att så många andra har haft det,så är det fortfarande att bara vänta.Du kommer tillslut få ha sex,kanske inte i morgon,eller detta år.Men någon gång!Och då är det nog med någon du verkligen tycker om!Det är bättre att ha det ett år "för  sent "en ett år förtidigt. Du får garanterat bättre självkänsla.Men nu säger vi att du har bestämmt med en kille att ni ska ses på lördag.Okej,va fan ska ni hitta på då tänker nog många.Om det är första gånger ni ses tex utanför skolan,så borde ni göra någonting fär det finns annat folk.Då menar jag att ni fikar,köper godis,glass osv.Går på bio,går på promenad med hunden i parken,käka på en pizaria.Men känns det inte som några alernativ för dig,så kan du köra på detta; hyr/låna en film (om du inte har en som passar er)sedan så kan ni göra popcorn och kolla på filmen.Ni kan också baka,tex en kladdkaka,muffins,sockerkaka,små kakor,chokladbollar osv.Ni kan också sitta vid datorn och lyssna på musik,för då visar ni båda varandra vad ni gillar för musik.Och då har ni ett sammtals ämmne!tex om han spelar upp en låt som du hatar,och säger att han älskar den.Då kan du ju genast "retas lite",och säga din åsikt.Då kommer han säga sin åsikt
 - och vips!ni har ett sammls ämmne.Ni kan också visa udda bloggar för varndra,då kan ni skratta tillsammans,ni kan också visa personer som är "konstiga"på bilddagboken.Visst,kanske inte så snällt.Men de är ett roligt sätt att prata med varnadra på.Nu har ni fått en massa tipps!Och kom ihåg,skratta,var glad,skämmta,retas,prata allvar osv tillsammans med  killen ,det är någonting ALLAAAA killar gillar!!

Lycka till med killarna :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv; Okaj ,

2009-06-07 @ 15:17:07
URL: http://ceciliaisahappygirl.blogg.se/
Postat av: Moa

Svar:

Hej , tack så mycket =D tyckte verkligen om den komentaren ;D Din blogg e också fin =D

Kram

2009-06-07 @ 15:43:58
URL: http://mossetjejen.blogg.se/
Postat av: Therése

Bra blogg du har startat. Kommer nog kunna hjälpa många. ^^

2009-06-07 @ 21:34:52
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra inlägg.. och superbra blogg!

2009-06-14 @ 17:21:06
Postat av: Nina - Mitt liv, mina ord!

Hej :) Tycker du har riktigt bra tips och pratar om många bra saker här på denna bloggen :)



Men tror du att du skulle kunna fixa vit bakgrund precis där texten ska stå? Den gråa bakgrunden du har med blommorna visas t.o.m. där texten står. Så det blir svårt att läsa.



Skulle vara bra om du fixade det, för tänkte nämligen börja följa den här :). Tycker verkligen dina tips och råd är jättebra! :)

2009-08-11 @ 17:55:08
URL: http://ninajag.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

mitt självförtroende är faktiskt bra!:)



men tkr det är skitbra att du har en sån här blogg.



gash jag har haft min blogg i snart ett år och du har fler besökare än vad jag nånsin har haft.



jag vill jättegärna ha fler besökare:

2009-08-11 @ 19:21:30
URL: http://thjenni.blogg.se/
Postat av: hejhej

Detta verkar som en vettig blogg:) Har dock aldrig läst den så det är första gången jag läser den idag.



men..



Tänk på att inte skriva så hastigt! Jag vet inte om du är utlänning(jag är inte rasist, kommer ursprungligen från Ankara, vill bara ge tips) och kanske har svårigheter med svenska språket och dess stavning och grammatik? Men försök ändå att skriva så korrekt du kan! Inläggen blir så tråkiga att läsa när det är skrivet med för mycket stavfel, grammatikfel, inga styckindelningar, stor bokstav punkt, komma etc.



Det går an med några stavfel, men inte för många stavfel tack. Lycka till!:)



Btw, efter ett komma, frågetecken, utropstecken eller punkt(osv) ska det alltid vara ett mellanrum!

2009-08-16 @ 19:56:35
Postat av: Anonym

Heej ,jag har en fråga jag skulle vilja ställa.Jo de är så att de finns en kille, jag e kär i honom,men jag vågar inte riktigt prata med honom när jag ser honom i skolan.Men vi brukar ofta skriva till varandra ,det är oftast han som börjar skriva till mig,vi brukar oxå skicka hjärtan och pussar till varandra när vi skriver.Jag har sagt åt killlen att jag e kär i honom men svaret jag får tillbax är haha okej,men i skolan får vi ögonkontakt dåå jag brukar kolla på honom.Snällla kan du hjälpa mig vad tror du det betyder,är det kärlek ellr inte .Är han oxå kär i mig ,eller försöker han bara vara snäll och alltid börja skriva till mig .Ps.. vill få mitt svar så fort de gåår.. :D

2009-08-18 @ 20:51:08
Postat av: evelina

hejsan ..

fick din blogg adress för nån dag sedan på min egna blogg och jag följer redan din blogg

jag tycker du gerbra tips och värkar vara med om det mesta i ditt underbara liv !!

efter börjat läsa din blogg så har jag läsrt mej ett och annat

varför det är si och så

så jag vill bara säga tack för att du ger folk där ute även mej tips om hur vi ska göra i vissa stunder och så ..

så det är bara att tack med ett står leende på läpparna :)

2009-08-24 @ 19:41:54
URL: http://hallomblommas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0