TACK för att ni är..NI



Jag inte haft denna blogg någon lång tid,max en vecka.Och fan,jag har redan fått
dom absolut bästa läsare jag någonsin kunnat tänka mig alltså!!!
Jag älskar alla fina kommentarer jag får av alla er sötnosar.Jag blir ibland rörd,och tänker " jag betyder redan så mycket för vissa presoner.Tänk om denna blogg kunde få en stjärna på blogghimlen.Då har jag nått mitt mål"
För ni peppar som fan alltås!Jag skiver,skiver & älskar detta.Jag ÄLSAKR detta,bara tack vare er.Jag måste bara säga ett stort fet tack till er! Ni betyder verkligen mycket för mig,precis så som jag gör för er.Många har skrivit "jag följer denna blogg,och kollar om mitt självförtroende stärka"och det gör mig glad.Det visar att ni tar er tid,till att ge mig en chans att ge er ett bättre liv.Och jag ska säga,jag tar emot er med öppna armar alltså!Ni är så välkomna hit.
Ni,och era peppande & super söta kommentarer förgyller min dag,de ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: alicee

Din blogg är verkligen bra! Keep up the great work girl!!! :D

2009-06-15 @ 15:34:56
URL: http://godisbutik.blogg.se/
Postat av: Maxie

Du betyder nog ingenting över det vanliga, du är bara en flykt, eftersom alla desperat söker förändring. Personen är utbytbar. Men det är iaf bra, ^-^ man ska bara inte vara besökar-kåt.

2009-06-18 @ 23:28:51
Postat av: Vicky

kolla gärna min blogg

2009-06-23 @ 21:02:24
URL: http://vickyhansson.webblogg.se/
Postat av: Trees

Bra blogg!!:)

2009-08-18 @ 16:23:09
URL: http://mangofisk.se
Postat av: J J

Skitbra blogg <33

2009-08-19 @ 14:45:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0