:)

Hej sötnosar!♥
Åh,så skönt - nu är jag helt friskt!Så nu blir det vanlig bloggning igen..hoppas jag. Idag har jag verkligen bara bara och åter bara pluggat idag . Så nu har jag en liten pause innan middagen.Och sen är det bara att börja plugga igen. Jag har inte haft tid att återgå till det vanliga bloggandet pga att jag har så mycket plugg . Jag har ett prov i morgon,och jag har hur mycket som helst att ta igen efter att jag har varit sjuk och gjort en massa andra saker under helgen.Men seröst,jag började plugga kl 12 och jag är forfarande inte ens klar. Urch va tråkigt inlägg,men det är bättre en ingenting;) Jag har verkligen sakat er sötnosar :D Känns så najs att vara tillbaka .

Jag tog tre koppar kaffe,en kopp te , tre saffrans bullar och 7 pepparkakor under mitt pluggande.
Jag var verkligen tvungen att hålla mig pigg,annars skulle de inte funka..hehe


ps ; men var nöff-sprutan som gjorde mig sjuk,bara så ni vet;)


Kommentarer
Postat av: Berth

Välkommen tillbaka, skönt att du mår bra igen :)

2009-11-23 @ 01:34:24
Postat av: Belinda 17 år - tatueringsblogg

Hej! Jag har gjort en ny blogg och den heter fortfarande Thailack, men är flyttad till Devote.se!

Om du gillar min blogg så kan du börja prenumenera! :) Kram!

2009-11-23 @ 13:57:59
URL: http://thailack.devote.se
Postat av: Eliin (:

åh så gott med lussebullar och pepparkakor! :)

skönt at du känner dej piggare! (:



http://eelinakerblom.blogg.se/

2009-11-23 @ 15:42:20
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0