små råd

Ojoj vad många som har bett om att få lite råd/tips på hur man ska bete sig när man ska förlora oskulden..Och helt ärligt,jag har lärt mig mycket om mina kompisars historier.Några ångrar sig om vilken dom gjort det med,och andra är helt nöjda.Jag har massa massa läxor som måste göras,så jag fördjupar mig någon annan gång i dessa råd.Men det kommer flera!

  • Fråga om han har någon komdom,eller så hämtar du någon om du själv har en.
  • Berätta att det är din första gång,det är ett måste
  • Börja med förspel,då blir det hela mkt skönare
  • Du kommer märka när det är dags att ha "det"För de är ganska sällan man bara frågar,utan det är någonting dom kommer.Precis som ens första kyss!Det är bara en känsla båda får.
  • Säg hur mycket du älskar honom (men bara om du menar det) Då stärker det både ditt och hans självförtroende
  • Det är lite som på film..Av med plagg för plagg.
  • Börja verkligen inte prata om andra killar mitt uppe i allt!
  • Va ensamma hemma när ni gör det.
  • Börja inte hålla på med din telefon (som man kan se på filmer) Det har några av mina vänner gjort misstaget att göra.Och somsagt,svara inte på sms eller om det ringer.
  • Gör det med någon du verkligen vill med.Då är det mycket lättare att prata om hur ni båda vill ha det.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åååååh , tack såååååå mkt! detta kommer hjälpa mig! hoppas det kanske kommer lite fler tips? :)

2009-10-15 @ 20:38:10
Postat av: amanda-foto och vardags bloggen

Varför är det ett måste att berätta tt det är första gången ?

2009-10-15 @ 21:02:31
URL: http://claraamandaa.blogg.se/
Postat av: sissi

Heej!!Vad gör du sötnoos?!<3

2009-10-15 @ 21:47:48
URL: http://rumpklem.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hur gammal tkr du man ska va när man förlorar oskulden?

2009-10-15 @ 21:48:07
URL: http://happydayz.blogg.se/
Postat av: sissi

Heej!!Vad gör du sötnoos?!<3

2009-10-15 @ 21:48:11
URL: http://rumpklem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hålla på med telefonen? Herregud den är verkligen en ny generation.



Va inte full, det var jag. Det sög.

2009-10-15 @ 22:25:22
Postat av: Linda

Bra grejer men stäng för helvete av mobilen. Stäng av allt. Utom kanske lite låg musik om man känner för att ha det eller om det redan råkar vara på. Gäller även lite mer erfarna. Killar som fumlar efter mobilen eller har datorn på går bara bort med en gång.

2009-10-16 @ 00:16:25
Postat av: Berth

Om tjejer skulle börja pilla på mobilen när man ligger och myser så kan hon ju lika gärna gå hem.



Sen tycker jag att det är viktigt att man verkligen vill med killen / tjejen och inte gör det bara för att alla andra har gjort det (eller säger det åtminstonde) och var inte rädd för att säga nej eller för all del visa vad som känns bra, vi killar kan ju trots allt inte läsa era tankar, sen måste ju båda visa respekt, om killen/tjejen säger nej så måste man respektera detta.



Och skulle det nu hända att han inte får upp den (troligen på grund av nervositet) så börja inte skratta eller kom med nån dräpande kommentar, det hände mig första gången och det var sjukt pinsamt, för jag ville ju verkligen vilket kanske var problemet, var ju inte för att tjejen inte var fin nog som många kanske tror.

2009-10-16 @ 17:14:56
Postat av: Melanie

Just do it och få det överstökat med. Så slipper ni vara nervösa.. :)

Det är ju som sagt bara sex.

2009-10-16 @ 21:30:34
URL: http://fromtheritztotherubble.blogg.se/
Postat av: Berth

Så bara är det väl ändå inte :)

2009-10-17 @ 02:17:05
Postat av: Elin

vilken bra blogg!

2009-10-18 @ 17:18:50
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förlorade oskulden tillsammans med min pojkvän som jag litade på och älskade. det var inte ett dugg nervöst ska jag säga, inte så mycket att oroa sig för :) det är bara sex liksom, en naturlig del av livet

2009-10-21 @ 23:06:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0